Eva Gyllensvaan
Eva Gyllensvaan er atferdsviter og tidligere ansvarlig for Human Relations Training på SAS Flight Academy. Profesjonell utdanner og foredragsholder i mer enn 10 år. Eva foreleser både om kundebehandling/kundeomsorg och om interkulturell kommunikasjon ( hvordan man lykkes i møte med andre kulturer)
NÃ¥r det gjelder kundebehandling /kundeomsorg fÃ¥r man for eksempel vite hvordan man utvikler kundebehandlingen, hvordan man behandler forskjellige typer kunder og hvordan man hÃ¥ndterer ”vanskelige kunder”. Eva Gyllensvaan snakker ogsÃ¥ om hvordan man utvikler arbeidsgrupper for Ã¥ tilgodese kundenes ønsker pÃ¥ en optimal mÃ¥te. Ja, i en verden hvor bÃ¥de forbruk og konkurranse øker, er evnen til Ã¥ behandle kunden pÃ¥ en positiv og profesjonell mÃ¥te kanskje fremtidens aller viktigste konkurransevÃ¥pen. For Ã¥ være konkurransedyktig kreves at man forstÃ¥r kundens behov og ønsker. Dagens kunder er krevende, men fremtidens kunder kommer til Ã¥ stille enda høyere krav.
Interkulturell kommunikasjon er et aktuelt tema i dagens samfunn. Her får man vite hvordan man møter mennesker fra andre kulturer på en vellykket måte og hvordan man unngår å tråkke i salaten.
Eva Gyllensvaan holder foredrag som er faktabaserte og som presenteres på en pedagogisk og lettfattelig måte. Tilhørerne får med seg en real dose nye praktiske kunnskaper for å bruke i sitt daglige arbeid. Fakta blandes med anekdoter, egne erfaringer, kreative øvelser, glad latter og aha–opplevelser, alt i et forrykkende tempo der alle føler seg berørt.